سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

سلام خدمت همه دوستان

 

با توجه به وارد شدن کتیبه جاویدان در سرور 4 بازی عصر پادشاهان لازم دونستم توضیحاتی در مورد کتیبه برایتان بنویسم

نکات اولیه:
1- تنها یک کتیبه جاودان در هر سرور بازی وجود دارد.
2- بازیکن ها می توانند با تخریب خزانه و داشتن شرایط لازم، این گنجینه را به دست بیاورند.
3- هر سه روز یکبار مکان کتیبه بین شهرهای گینگیزها عوض می شود.
4- در ابتدا گینگیزها دارای 4 شهر می باشند، اما تعداد این شهرها ممکن است افزایش و یا کاهش یابد.

شرایط لازم جهت تسخیر کتیبه از گینگیزها:
- بازیکن باید با  لشکریانی انبوه به شهر گینگیزها حمله نماید و تمامی گینگیزها را نابود نماید. در زمان پیروزی باید حداقل 7 قهرمان و 13 مشاور در لشکریان مهاجم زنده باشند.
- بازیکن باید در سایر شهرهایش حداقل یک کلید طلایی و یا 3 کلید نقره ای داشته باشد.
- در ضمن بازیکن باید در شهری که لشکر از آنجا اعزام شده اند، خزانه خالی سطح 20 داشته باشد. و در خزانه اش هیچ گنجینه دیگر وجود نداشته باشد.
- پس از لشکرکشی و به محض رسیدن کتیبه به شهر بازیکن، زمان شمار خاتمه بازی و  آرشیو کتیبه آغاز می شود. این گنجینه ارزشمند به صورت خودکار بعد از 72 ساعت که در خزانه شهر بماند، آرشیو خواهد شد و آن بازیکن مالک کتیبه جاودان خواهد شد. 

تذکر: اگر بازیکن همه گینگیزها را بکشد و خزانه را تخریب کند، اما یکی از شرایط را نداشته باشد، کتیبه را بدست نمی آورد و کتیبه به صورت خودکار به شهر دیگر گینگیزها منتقل می شود.

غارت کتیبه از سایر بازیکنان:
در خزانه می توان مشخصات بازیکنی را که کتیبه جاودان را تسخیر نموده است، مشاهده نمایید. سایر بازیکن می توانند تا زمانیکه کتیبه جاودان در وضعیت آرشیو نشده می باشد، برای غارت کتیبه جاودان به بازیکن مالک کتیبه جاودان حمله کنند و اگر شرایط زیر مهیا باشد، می توانند کتیبه جاودان را غارت نمایند:
1- کتیبه جاودان در خزانه در وضعیت فعال باشد.
2- لشکرکشی از نوع نبرد باشد.
3- خزانه کاملا تخریب شود.
4- با لشکریان خود قهرمان داشته باشید و قهرمان در جنگ زنده بماند. 

نکته: در غارت گنجینه ها و کتیبه جاودان از شهرهای سایر بازیکن ها، فاصله مهم نیست و شما می توانید همانند جنگ های عادی به هر جای نقشه لشکرکشی نمایید.

نکته: زمان جا به جایی کتیبه بین شهر ها در مدت زمان آرشیو محسوب نمی شود.

کتیبه جاویدان در بازی آنلاین عصر پادشاهان

عضویت در بازی عصر پادشاهان




موضوع مطلب : راهنمای بازی, کتیبه, جاودان, جاویدان, بازی, تسخیر

یکشنبه 91 مهر 30 :: 8:50 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

1- افزایش سطح تولیدات گندم ( ساخت و ارتقا مزرعه - فاز تکمیلی - آسیاب و نانوایی )

2- کم کردن مصرف گندم ( ساخت و ارتقا شیرینی پزی )

3- تسخیر آبادی های تولید گندم و اعزام نیروهای متخصص کشاورز و منجم 

4- غارت سایر بازیکن ها علی الخصوص بازیکن هایی که دارای آبادی های گندم هستند

5- ذخیره گندم در بازار ( بعنوان پیشنهاد )

6- ارسال نیروها مازاد به شهرهای دارای گندم مثبت برای محافظت

 

اگر مورد دیگری به ذهن شما دوستان می رسد خوشحال میشویم به ما بگویید تا در وبلاگ درج کنیم

لینک عضویت در عصر پادشاهان




موضوع مطلب : ترفند های بازی, گندم, منفی, تسخیر

چهارشنبه 91 مهر 26 :: 4:23 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

برای گسترش کشور خود، باید شهرهای جدید را بنا کنید و توسط آنها جمعیت کشور خود را افزایش دهید. برای بنا کردن شهر جدید می توانید در نقشه روی زمین های خالی کلیک کنید و گزینه "بناکردن شهر جدید" را انتخاب نمایید.

 

بنا کردن شهرها جدید به شما کمک می کند تا تولیدات بیشتری داشته باشد و به صورت همزمان در چند شهر برای خودتان ارتش ایجاد نمایید. معمولا بهتر است در برخی شهرهای خود تنها نیرو مدافع و در برخی شهرها بیشتر نیروهای هجومی تربیت نمایید.

 

با کلیک روی منطقه خالی روی نقشه به ساختمان قصر، بخش بنا کردن شهر جدید ارجاع داده می شوید و در آن صفحه پیش نیازهای مورد نیاز برای بنا کردن شهر جدید به شما نمایش داده می شود و اگر شما همه پیش نیازها را داشته باشید، امکان بناکردن شهر جدید برای شما فراهم می باشد.
پیش نیازهای لازم برای احداث شهر جدید شامل موارد زیر است :
- برای تاسیس شهر اول شما نیاز به قصر سطح 10 برای ایجاد شهر دوم قصر شما باید در سطح 20 باشد. 
- آکادمی سطح 10 جهت  تحقیق مهاجر
- منطقه خالی در نقشه
- 5 مهاجر
- 1000 واحد از هر منبع
- برای بناکردن شهرهای جدید شما نیاز دارید تا کشور شما به یک سطح تمدن کافی رسیده باشد.
نکته :  شما توسط هر شهر خود می توانید دو شهر جدید بنا کنید.

سطح تمدن:
هر کشور با توجه به جمعیت شهرهایش دارای یک سطح تمدن است. این سطح تمدن روزانه افزایش می یابد و هر چه شما شهرهای بزرگتر و آبادتری داشته باشد، سطح تمدن شما سریعتر افزایش می یابد. سطح تمدن شهر و کشور خودتان را می توانید از داخل قصر بخش تمدن مشاهده نمایید.

نکته 1- شما می توانید با برگذاری مراسم های شکرگذاری و نیایش در معبد، سطح تمدن خود را افزایش دهید.

نکته 2- در صورتیکه به سایرین به صورت نبرد حمله کنید از سطح تمدن شما، به میزان 50 امتیاز کسر می شود. در صورتیکه در این حمله از منجنیق و یا دژکوب استفاده نمایید از سطح تمدن شما 100 واحد کسر می شود.

 

عضویت در بازی عصر پادشاهان




موضوع مطلب : راهنمای بازی, شهر, بازی, قصر, ساخت

چهارشنبه 91 مهر 26 :: 9:55 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

   در ابن بازی فرمانروایی یک شهر به دست شما است و امید مردم یک شهر به هوش و درایت شما دوخته شده است. شما می توانید با بالا بردن سطح منابع شهرتان کلی    افتخار برای خود و شهر تحت فرمانروایی تان به دست بیاورید .

    چرا که هر روز که فرصت را از دست بدهید دشمن شما قویتر خواهد شد و در نتیجه برای احاطه و سلطه به شهر شما مسلط تر می شود .
   و اما روش بازی در این نوع بازی ها ( استراتژیک ) بدین قرار است. بسته به زمان شروع بازی شما در سرور  و اینکه چقدر از زمان فعال سازی سرور گذشته است، شهری    که شما فعال می کنید مورد حمایت می باشید تا به ما حمله نشود.
   در شروع بازی در سمت راست صفحه، شخصیت راهنما به شما کمک می کند تا پیشرفتهای اولیه ای را انجام داده و بتوانید برای شروع بازی قوی عمل نمایید.
   در حین استفاده از راهنمای بازی شما می توانید خودتان نیز با تدبیر و درایتی که به کار می بندید ساختمانهای مورد نیاز را فعال نمایید. به عنوان مثال : بعد از اینکه منابع    خود را ارتقاء دادید می بایست سربازخانه و اردوگاه را فعال کنید. تا آموزش نیروهای نظامی را در این دروه که تحت حمایت هستید اغاز کرده و در زمانی که از حمایت خارج    می شوید بتوانید در مقابل نیروهای حمله کننده مقاومت کنید.
   در دوره حمایت به دنبال اتحادهای قوی باشید تا از شما حمایت کنند. توصیه می شود اگر میخواهید مهاجم باشید از طریق ارتقاء آکادمی نیروهای شمشیرزن خود را    افزایش دهید. با حمله به شهرهای اطراف خود منابع را بیشتر کنید و نیروهای جدید را اموزش دهید.
   با گذشت زمان و طی مراحل فوق شما می توانید فرمانروایی قوی برای شهر خود باشید. هر چه شما قوی تر باشید نیروهای اهریمنی به شما حمله خواهند کرد پس نیروهای خود را افزایش    دهید. و سعی کنید از طریق قصر ، شهرهای دیگری برای خود تاسیس کرده تا اقتدار شما بیشتر شود.

 

لینک عضویت در بازی آنلاین عصر پادشاهان




موضوع مطلب : راهنمای بازی, بازی, عصر پادشاهان

سه شنبه 91 مهر 25 :: 4:27 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

 

عصر پادشاهان یک بازی ایرانی تحت اینترنت است. برای بازی کردن نیاز به نصب برنامه خاصی روی کامپیوتر شما نمی باشد و کافی است که مطابق آموزش این راهنما یک اکانت کاربری برای خود در بازی ایجاد نمایید و به عنوان یک پادشاه جوان هیجان یک دنیای پر مخاطره و اسرار آمیز را تجربه نمایید.

این بازی رایگان و در سبک تاریخی-نظامی، بر اساس یک داستان تخیلی تاریخی تولید شده‌ است. در این بازی شما به عنوان یک پادشاه شجاع تلاش می کنید با ایجاد امپراتوری قدرتمند و ارتشی عظیم به مبارزه با شیاطین برخیزید و در این میان جنگ‌هایی بزرگ شکل خواهد گرفت و دلاوران و قهرمانانی همچون شما با شکست شیاطین نام خود را در کتیبه جاودان قهرمانان ثبت کرده و به جوایز نقدی هر دوره از بازی دست می‌یابند.

ماجرا از آنجا آغاز شد که : 

صدها سال قبل مردم در امنیت و آرامش، در شهرهای خود زندگی می کردند، آنها مشغول کسب و کار، تجارت، ساختمان سازی، کشاورزی و . . . بودند که به ناگاه خبر حمله اقوامی شیطانی به نام گینگیزها، آرامش همه را بر هم ریخت. سریعا پادشاهان کشورهای همسایه با یکدیگر به مشورت پرداختند و به این نتیجه رسیدند که باید با یکدیگر هم پیمان شوند و با ایجاد لشکریانی بزرگ خود را برای مقابله با گینگیزها آماده نمایند.
در میان جاسوسان خبر آوردند که تنها راه شکست گینگیزها، تسخیر کتیبه افسانه ای آنهاست. پس گروهی از قهرمانان بزرگ با پشت سر گذاشتن تمریناتی سنگین خود را برای تسخیر کتیبه جاودان آماده نمودند. جاسوسان در گزارش خود خبر داده بودند که لشکریان گینگیزها گنجینه هایی را نیز به همراه دارند که بسیار ارزشمند هستند. پس گروهی دیگر از قهرمانان نیز برای کسب این غنایم ارزشمند کار خود را آغاز نمودند.

حس همکاری و روابط دوستانه، جای نبردها و غارت ها را می گیرد . زیرا برای رسیدن به هدف نهایی کشورها مجبور هستند از تخصص سایرین نیز استفاده کنند و کارها را گروهی انجام دهند. در این مدت صدها کشور قدرتمند تشکیل می شود و این کشورها باید با مقاومت در برابر حمله های گینگیزها، کم کم به سمت شهرهایی که توسط گینگیزها تسخیر شده اند، حرکت و آن شهرها را تسخیر می کنند.

عصر پادشاهان داستانی بسیار جذاب و اسرارآمیز است که شما در طی مسیر با موارد بسیار جالبی برخورد می کنید، کلید طلایی، صندوقچه های گنج، کتیبه جاودان، شهرهای افسانه ای گینگیزها و . . . تنها بخشی از داستان رازآلود عصر پادشاهان هستند و این شما هستند که باید با طی کردن این مسیر به اسرار نهفته بازی پی ببرید.

 

عضویت در بازی جذاب عصر پادشاهان




موضوع مطلب : راهنمای بازی, عصر پادشاهان, داستان, گینگیزها

سه شنبه 91 مهر 25 :: 2:18 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 85
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 2844728
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است