سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

   در ابن بازی فرمانروایی یک شهر به دست شما است و امید مردم یک شهر به هوش و درایت شما دوخته شده است. شما می توانید با بالا بردن سطح منابع شهرتان کلی    افتخار برای خود و شهر تحت فرمانروایی تان به دست بیاورید .

    چرا که هر روز که فرصت را از دست بدهید دشمن شما قویتر خواهد شد و در نتیجه برای احاطه و سلطه به شهر شما مسلط تر می شود .
   و اما روش بازی در این نوع بازی ها ( استراتژیک ) بدین قرار است. بسته به زمان شروع بازی شما در سرور  و اینکه چقدر از زمان فعال سازی سرور گذشته است، شهری    که شما فعال می کنید مورد حمایت می باشید تا به ما حمله نشود.
   در شروع بازی در سمت راست صفحه، شخصیت راهنما به شما کمک می کند تا پیشرفتهای اولیه ای را انجام داده و بتوانید برای شروع بازی قوی عمل نمایید.
   در حین استفاده از راهنمای بازی شما می توانید خودتان نیز با تدبیر و درایتی که به کار می بندید ساختمانهای مورد نیاز را فعال نمایید. به عنوان مثال : بعد از اینکه منابع    خود را ارتقاء دادید می بایست سربازخانه و اردوگاه را فعال کنید. تا آموزش نیروهای نظامی را در این دروه که تحت حمایت هستید اغاز کرده و در زمانی که از حمایت خارج    می شوید بتوانید در مقابل نیروهای حمله کننده مقاومت کنید.
   در دوره حمایت به دنبال اتحادهای قوی باشید تا از شما حمایت کنند. توصیه می شود اگر میخواهید مهاجم باشید از طریق ارتقاء آکادمی نیروهای شمشیرزن خود را    افزایش دهید. با حمله به شهرهای اطراف خود منابع را بیشتر کنید و نیروهای جدید را اموزش دهید.
   با گذشت زمان و طی مراحل فوق شما می توانید فرمانروایی قوی برای شهر خود باشید. هر چه شما قوی تر باشید نیروهای اهریمنی به شما حمله خواهند کرد پس نیروهای خود را افزایش    دهید. و سعی کنید از طریق قصر ، شهرهای دیگری برای خود تاسیس کرده تا اقتدار شما بیشتر شود.

 

لینک عضویت در بازی آنلاین عصر پادشاهان




موضوع مطلب : راهنمای بازی, بازی, عصر پادشاهان

سه شنبه 91 مهر 25 :: 4:27 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 200
  • بازدید دیروز: 197
  • کل بازدیدها: 2845513
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است