سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

طبق اطلاعیه درج شده در بازی عصر پادشاهان:

از امروز فاز اول تلفن تعاملی عصرپادشاهان راه اندازی شد. در فاز یک امکان خرید سکه توسط تلفن تعاملی عصرپادشاهان فعال شده است و در فاز بعد که انشاالله در ابتدای سال 93 فعال خواهد شد، امکان فعال سازی قابلیت های ویژه و همچنین امکان دریافت اطلاعات حساب کاربری و اطلاع از وضعیت شهرهای بازیکن به تلفن تعاملی اضافه خواهد شد.

برای اتصال به تلفن تعاملی از سراسر ایران بدون نیاز به وارد کردن پیش کد، با شماره تلفن 9099070380 از تلفن ثابت تماس بگیرید. لازم به ذکر است که این سرویس تنها از طریق تلفن های ثابت قابل استفاده می باشد و از تلفن همراه نمی توانید به آن متصل شوید.

هزینه استفاده از این سرویس دقیقه ای 1000 تومان می باشد که روی قبض تلفن شما منظور می گردد. بر اساس همین هزینه سیستم به شما سکه ارائه می نماید. در واقع به جای اینکه 1000 تومان از روی کارت بانکی برای خرید سکه هزینه نمایید، این 1000 تومان روی قبض تلفن شما محاسبه می شود. هزینه استفاده از این خدمات در قبض تلفن در بخش خدمات شبکه هوشمند کشوری درج می شود.

بعد از اتصال به تلفن تعاملی، سیستم برای شناسایی اکانت شما، از شما درخواست می کند تا شناسه خدمات غیر اینترنتی خود را وارد نمایید. شناسه خدمات غیر اینترنتی یک عدد 10 رقمی است که در بخش فروشگاه در اکانت مرکزی در اختیار شما قرار دارد.

تلفن تعاملی

بعد از وارد کردن شناسه و در صورت معتبر بودن شناسه شما با وارد نمودن عدد یک وارد بخش خرید سکه می شوید. در این بخش به ازای هر 5 ثانیه به شما یک سکه داده خواهد شد و سیستم هر چند لحظه یکبار به شما اعلام می نماید که تا کنون چند سکه دریافت نموده اید.
ثبت نام در بازی عصر پادشاهان

 سکه ها در حساب مرکزی شما در اکانت مرکزی شارژ می شود و شما می توانید سکه ها را به هر سروری که تمایل داشتید، از طریق بخش فروشگاه ( انتقال سکه ) منتقل نمایید.



موضوع مطلب : عصر پادشاهان, سکه, ثبت نام, تلفن, تعاملی, شناسه

سه شنبه 92 اسفند 27 :: 6:35 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

تخفیف

به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی از تاریخ  25 اسفند لغایت 15 فروردین جشنواره ویژه هدیه نوروزی جهت خرید سکه در عصرپادشاهان برگزار خواهد شد. به این ترتیب بازیکنان محترم در هر بار خرید سکه به میزان 25% سکه رایگان دریافت می نمایند.

امسال نیز همانند سال های گذشته قصد داریم لحظه های آغازین سال جدید را با صلح شروع  نماییم، از این جهت روز اول فروردین در کلیه سرورهای عصرپادشاهان به عنوان روز صلح تعیین شده است. در روزهای صلح نیروهای شهر گندم مصرف نمی کنند و امکان لشکرکشی وجود ندارد.

پیشاپیش سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای همه عزیزان آرزومندیم.

 

ثبت نام در بازی

 




موضوع مطلب : سکه, تخفیف, عصرپادشاهان, بازی, ثبت نام, صلح

سه شنبه 92 اسفند 27 :: 6:32 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

یک امکان جدید در بخش تعیین جانشین به بازی اضافه شد. از این پس در زمان تعیین جانشین می توانید انتخاب نمایید که جانشین شما به بخش پیام ( ارسال، دریافت، پاسخ ) دسترسی داشته باشد و یا کلا این بخش برای وی نمایش داده نشود.

جانشین



موضوع مطلب : عصر پادشاهان, کینگزارا, ثبت نام, جانشین

سه شنبه 92 اسفند 27 :: 6:28 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

طبق اطلاعیه درج شده در وبلاگ بازی:

به جهت ایجاد هیجان بیشتر و همچنین نظر به پیشنهادات بازیکنان،  از این پس در عصرپادشاهان گنجینه ها با روشی جدید وارد بازی خواهند شد.

در گذشته گینگیزها گنجینه های خود را در چند تاریخ مشخص و در ساعت صفر بامداد وارد اردوگاه های خود می نمودند.
اما از این پس گینگیزها پس از گذشت یک ششم از دوره سرور، هر روزه مقداری از گنجینه های خود را در 4 ساعت مختلف شبانه روز وارد بازی می کنند و این روال تا روزهای پایانی سرور ادامه خواهد داشت. گنجینه ها در ساعت های 00:00، 06:00، 12:00  و 18:00 وارد بازی خواهند شد. البته در نظر داشته باشید که در این چهار مرحله سیستم مدیریت گنجینه ها اجرا می شود، اما ممکن است که در هر بار اجرا گنجینه ای آزاد بشود و یا در آن مرحله گنجینه ای برای آزاد سازی وجود نداشته باشد.

در ضمن در هر دوره آزاد سازی در صورتیکه گنجینه ای وارد بازی شود، روی خزانه یک آیکن ویژه اضافه می شود و تا چند ساعت این آیکن حضور دارد تا بازیکنان از ورود گنجینه ها مطلع شوند.

خزانه


پس شما همه روزه و با چک کردن خزانه خود، می توانید از وضعیت و آمار گنجینه ها اطلاع پیدا نمایید. در همین راستا ساختار خزانه نیز توسعه یافته است تا همیشه به صورت دقیق، آمار کل گنجینه ها، گنجینه های آزاد شده و گنجینه های تسخیر شده در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

ساختار جدید خزانه و ورود گینگیزهای حامل گنجینه ها ( با ساختار آزاد سازی جدید) از شنبه 24 اسفند 1392 حوالی ساعت 16 در کلیه سرورها فعال خواهد شد.


نکته مهم: برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گنجینه ها، بخش  "جوایز نقدی و غیر نقدی"  ، بخش "گنجینه گینگیزها" و  بخش "اردوگاه های گینگیزها" در راهنما را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام در بازی عصرپادشاهان




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, بازی, گنجینه, گینگیز, اردوگاه, خزانه, آزاد سازی

دوشنبه 92 اسفند 26 :: 9:53 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

 

سرور بیست و چهار عصرپادشاهان با توجه به تکمیل شدن ظرفیت سرور 23 راه اندازی می شود. مشخصات سرور 24 به شرح زیر می باشد:

 

سرور 24

 

زمان شروع: شنبه 24  اسفند ماه 1392 ساعت 00:00 بامداد

نوع سرور: اکسپرس ( 100 روزه )

ساختار نمایشی: قرون وسطی

 

امیدوارم همچنان حضور پر رنگ و پر هیجان شما عزیزان را در سرور 24 نیز شاهد باشیم و سرور بیست و چهار خاطره انگیز، آغاز و برگزار شود.

 

 

برای ثبت نام در این سرور در صورتیکه در سایر سرورهای عصرپادشاهان بازی کرده اید، کافی است در سایت مرکزی عصرپادشاهان (www.KingsEra.ir) لاگین نمایید و گزینه سرور 24 را انتخاب نمایید و وارد آن سرور شوید و بازی خود را شروع نمایید.

اگر مخاطب جدید هستید، کافی است در سایت مرکزی روی گزینه دکمه ثبت نام کلیک نمایید و یک اکانت مرکزی برای خودتان ایجاد نمایید. پس از ثبت نام گزینه سرور 24 را انتخاب نمایید و هیجان برپایی یک امپراتوری بزرگ را تجربه نمایید.

 

ثبت نام در سرور جدید بازی عصر پادشاهان




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, اکسپرس, ثبت نام, قرون وسطی, سرور 24, بیست و چهار

سه شنبه 92 اسفند 20 :: 2:29 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

همانطور که می دانید نبرد سنگینی در سرور برای کسب کتیبه جاودان و شکست گینگیزها انجام شد. در ابتدا بازیکن aminoof برای کسب کتیبه جاودان به گینگیزها حمله کرد و توانست گینگیزها را شکست دهد. پس از آن این گنجینه در اختیار mavar.10 قرار گرفت. 
با رسیدن این کتیبه به شهر علیرضا.روفیا این بازیکن توانست با همکاری هم اتحادی هایش از این گنجینه با ارزش دفاع نماید و سرانجام پس از گذشت 72 ساعت پر از هیجان، کتیبه برای همیشه به اسم mavar.10  و اتحاد ??? خوزســــتان ??? ها ثبت شد.
این افتخار بزرگ را به این دوستان تبریک و شادباش عرض می کنیم.

وضعیت

شروع : ‏1392/06/02       پایان : ‏1392/12/18       26610 بازیکن

کتیبه جاودان

سرور 17

 

ثبت نام در بازی زیبای عصر پادشاهان




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, کتیبه, بازی, گنجینه, گینگیز, سرور17

دوشنبه 92 اسفند 19 :: 11:25 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

متن اطلاعیه مدیر انجمن در خصوص نظرسنجی محدودیت در لشکر کشی :

 

هدف ما برگزاری یک مجموعه نظرسنجی عمومی بود تا به پیشنهاداتی که همه روزه از سمت بازیکنان به دست ما می رسد، به صورت یک هم اندیشی صمیمانه رسیدگی نماییم.

اما متاسفانه در همین یک ساعتی که نظرسنجی انجام شد، برخی از دوستان نشان دادند که به چه میزان با فضای تعامل و دموکراسی آشنا هستند. و چقدر راحت به خودشان اجازه می دهد که به سایر بازیکنان و نظر آنها اهانت نمایند  

 

ما به جهت جلوگیری از این اهانت ها و بحث هایی که بین بازیکنان در گرفته بود، و همچنین جلوگیری از فحاشی چندین نفر ( که البته همه شون نیز جریمه شدند ) ادامه این نظرسنجی را به صلاح ندیدیم و نظرسنجی به صورت زود هنگام خاتمه یافت.

 

با احترام به کلیه دوستانی که در این نظرسنجی شرکت کردند، خاتمه نظرسنجی را اعلام می کنیم و البته برخورد ها و اهانت های برخی از بازیکنان در این نظرسنجی ما را از برگزاری نظرسنجی های دیگر نیز کاملا نا امید کرد.

 

موضوع این نظرسنجی و قوانین مورد پرسش کاملا منتفی می باشد.

 

ثبت نام در کینگزارا




موضوع مطلب : کینگزارا, بازی, ثبت نام, نظر سنجی, خاتمه

سه شنبه 92 اسفند 13 :: 7:25 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

متن اطلاعیه بازی :‌

با سلام

 

طبق اطلاعیه ای که در تاریخ 11/12/92 ساعت 17:50  به استحضار شما عزیزان و سروران گرامی رسید؛ گینگیزها کتیبه جاودان را به همراه خود به این سرور آورده اند. لذا مختصات شهرهایی که در نقشه بنا کرده اند به شرح زیر است:

 

 

منطقه شمال شرق  :  x = 489  y = 480

 منطقه شمال غرب   :‌  x = -480  y = 487

منطقه جنوب شرق   :‌  x = 498  y = -493

منطقه جنوب غرب    :‌  x = -499  y = -476

 

 

امیدواریم شاهد رقابتی سالم برای کسب کتیبه باشیم.

 

 

ثبت نام در بازی عصرپادشاهان




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, کتیبه, جاودان, بازی, گینگیزها, 17

دوشنبه 92 اسفند 12 :: 3:13 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

اطلاعیه سرور :‌

سرانجام با رسیدن روزهای آخر سرور ، گینگیزها کتیبه افسانه ای خودشان را از سرزمین های دور به همراه لشکریانی انبوه به سمت شهرهایشان حرکت داده اند و در روز

دوشنبه 12 اسفند 

حوالی

ساعت 14

کتیبه جاودان با گارد محافظ آن وارد شهرهای گینگیزها در این سرور خواهد شد.

 

کتیبه جاودان بزرگترین افتخار در سرور می باشد ( البته در سرورهایی که داستان آنها از نوع episode one هستند). و یک پادشاه قدرتمند می تواند با شکست گینگیزها و تسخیر و حفاظت سه روز از کتیبه جاودان اسم خود را برای همیشه در کتاب افتخارات عصر پادشاهان ثبت نماید.

مختصات شهرهای گینگیزها طی اطلاعیه های بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

توصیه می کنیم برای آشنایی کامل با شرایط و قوانین تسخیر کتیبه جاویدان بخش مربوط به "کتیبه جاودان" در راهنما را مطالعه نمایید.

 

امیدواریم روزهایی پر از هیجان را در سرور شاهد باشیم و شما عزیزان را در جمع قهرمانان بازی ملاقات نماییم.

 

ثبت نام در بازی کینگزارا




موضوع مطلب : کینگزارا, کتیبه, تسخیر, ثبت نام, گینگیز, 17

یکشنبه 92 اسفند 11 :: 8:10 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

ما دائما پیشنهادات زیادی از طرف بازیکنان مبنی بر محدودیت در تعداد لشکرکشی ها به یک شهر و یا به یک بازیکن دریافت می کنیم . از این جهت یک قانون پیشنهادی در این زمینه آماده نموده ایم که می خواهیم نظر شما عزیزان را نیز در این زمینه جویا شویم.

 

آیا شما با اعمال این قانون با شرایط زیر موافق هستید ؟

 

1- تعداد حداکثر حمله روزانه ( غارت / نبرد ) از بازیکن مهاجم ( کل شهرهای مهاجم ) به یک شهر خاص مدافع: 8 بار در روز

2- تعداد حداکثر حمله روزانه ( غارت / نبرد ) از بازیکن مهاجم ( کل شهرهای مهاجم ) به بازیکن مدافع ( کل شهرهای مدافع): 24 بار در روز

3- سقف حمله به هر شهر در بازی روزانه D بار است. یعنی کل لشکرکشی هایی که بازیکنان مختلف به یک شهر می توانند داشته باشند 30 بار در روز می باشد. 

4- این قوانین در یک چهارم آخر بازی اعمال نمی شود و برای بازیکن مالک هر نوع گنجینه آرشیو نشده نیز صدق نمی نماید.

 

ثبت نام در عصرپادشاهان

 




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, بازیکن, محدودیت, مهاجم, لشکرکشی, حمله, قانون

شنبه 92 اسفند 10 :: 8:0 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera
1   2   >   
عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 107
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 2844750
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است