سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

امروز یکشنبه 23 آذر ماه 1393، سری جدید بازی عصرپادشاهان با نام "نبرد جهانی" افتتاح شد. در سری جدید بخش های زیرساختی زیادی تغییر کرده و در خود بازی نیز موارد مختلفی تغییر نموده و یا اضافه شده است. برای آشنایی شما با این موارد به اختصار به آنها اشاره می نماییم:

- در سری جدید، بازیکنان از کلیه کشورها به صورت مجتمع و یکپارچه به رقابت می پردازند. در واقع هر بازیکن با زبان و شرایط کشور خودش و همانند سرورهای سری اول بازی می کند، اما همه در یک دنیای مشترک قرار دارند و می توانند با یکدیگر هیجان یک نبرد جهانی را تجربه نمایند.
- نسخه جدید پوسته فلات ایران در سری جدید بازی اعمال شده است. در نسخه 2 پوسته فلات ایران علاوه برای تغییرات محیط، طراحی مجدد اکثر ساختمانها، برای هر ساختمان 5 سطح گرافیکی طراحی شده است.
- وضعیت شب به پوسته جدید فلات ایران اضافه شده است.
- به نمای شهر قابلیت بزرگنمایی و کوچکنمایی افزوده شده است.
- نقشه برای همه بازیکنان به صورت بزرگ نمایش داده می شود و قابلیت ویژه بزرگ کردن نقشه از بازی حذف شده است. در ضمن نقشه با مرورگرهای موبایل نیز سازگار شده است.
- بازی نبرد افکار به صورت مرکزی بین کل سرورهای عصرپادشاهان برگزار می شود. از این جهت ممکن است رقیب شما در یک سرور دیگر و یا کلا در کشور دیگری باشد.
- بازی های نبرد افکار از این پس به صورت اختیاری خواهند بود و شما حق انتخاب دارید که کدام بازی را آغاز نمایید.
- برای شروع یک بازی نبرد افکار،  سیستم از شما 300 منبع را کسر نمی کند و بازی نبرد افکار تنها برای کسب امتیاز هوش انجام می شود.
- ساختار بازی برای استفاده در تلفن های همراه بهینه شده است و شما از این پس به راحتی می توانید بازی را در مرورگر تلفن همراه خود بازی نمایید.
- زمان ساخت و ارتقا ساختمان ها، در شهر اول بازیکن بسیار کمتر از دیگر شهرها می باشد و بسته به سطح ساختمان از 45 تا 85 درصد زمان ساخت و ارتقا ساختمان ها در شهر اول کاهش یافته است.
- نوعی سیستم حمایتی جدید به بازی اضافه شده است. بازیکنانی که جدید ثبت نام می کنند، روی نقشه دیده نمی شوند، تا زمانیکه سطح شهرداری و یا مزرعه و یا انبار خود را به سطح 3 برسانند. به محض رسیدن ساختمان های مذکور به سطح 3، شهر بازیکن به نقشه اضافه خواهد شد. از این جهت بازیکنان فرصت خواهند داشت، در چند روز اول بیشتر با شرایط بازی آشنا شوند.
- ساختار مدیریت پویانمایی جدیدی به بازی اضافه شده است، تا محیط شهر بسیار پویا و طبیعی تر دیده شود. این بخش در طی چند مرحله به بازی اضافه خواهد شد.

و یکسری امکانات و بخش های مهم دیگر که به زودی در "نبرد جهانی" اضافه خواهد شد.

 

برای ثبت نام کلیک نمایید.




موضوع مطلب : عصر پادشاهان, بازی, جدید, امکانات

یکشنبه 93 آذر 23 :: 5:0 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

سرانجام زمان "نبرد جهانی" فرا رسیده است. با فراهم شدن زیرساخت های لازم و یکپارچه سازی اطلاعات اولین سرور از سری دوم بازی عصرپادشاهان با نام "نبرد جهانی" از روز یک شنبه ساعت 12 ظهر آغاز به کار خواهد نمود. این سرور از نوع اکسپرس می باشد و کلیه بازیکنان عصرپادشاهان ( به جز زبان روسی ) در آن شرکت خواهند نمود. برآورد می شود حداقل از 20 کشور دنیا در این سرور بازیکن حضور داشته باشد.

سرور یک نبرد جهانی w1.kingsera.ir
نوع : اکسپرس (مدت 100 روز)
پوسته: نگارش 2 ساختار فلات پر افتخار ایران
تاریخ شروع: یک شنبه 23 / 9 / 1393  ساعت 12:00 ظهر


به غیر از تغییرات بین المللی یک سری موارد جدید نیز به بازی اضافه شده است که به برخی از آن در ذیل اشاره می شود:

1- بازی نبرد افکار به صورت مرکزی بین کل سرورهای عصرپادشاهان برگزار می شود. از این جهت ممکن است رقیب شما در یک سرور دیگر و یا کلا در کشور دیگری باشد.
2- بازی های نبرد افکار از این پس به صورت اختیاری خواهند بود و شما حق انتخاب دارید که کدام بازی را آغاز نمایید.
3- برای شروع یک بازی نبرد افکار،  سیستم از شما 300 منبع را کسر نمی کند و بازی نبرد افکار تنها برای کسب امتیاز هوش انجام می شود.
4- ساختار بازی برای استفاده در تلفن های همراه بهینه شده است و شما از این پس به راحتی می توانید بازی را در مرورگر تلفن همراه خود بازی نمایید.
5- زمان ساخت و ارتقا ساختمان ها، در شهر اول بازیکن بسیار کمتر از دیگر شهرها می باشد و بسته به سطح ساختمان از 45 تا 85 درصد زمان ساخت و ارتقا ساختمان ها در شهر اول کاهش یافته است.
6- نوعی سیستم حمایتی جدید به بازی اضافه شده است. بازیکنانی که جدید ثبت نام می کنند، روی نقشه دیده نمی شوند، تا زمانیکه سطح شهرداری و یا مزرعه و یا انبار خود را به سطح 3 برسانند. به محض رسیدن ساختمان های مذکور به سطح 3، شهر بازیکن به نقشه اضافه خواهد شد. از این جهت بازیکنان فرصت خواهند داشت، در چند روز اول بیشتر با شرایط بازی آشنا شوند.
و . . . 


امیدواریم این سری جدید از بازی عصرپادشاهان همانند سری اول با شکوه و پر هیجان برگزار شود و همانند گذشته شاهد حضور قدرتمند بازیکنان و قهرمانان عصرپادشاهان باشیم.

 

برای ثبت نام کلیک نمایید.




موضوع مطلب : سرور جهانی, عصر پادشاهان, بازی, سرور جدید

چهارشنبه 93 آذر 19 :: 5:0 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

سلام

 

روز 12 آذرماه 1390 و شروع اولین سرور عصرپادشاهان، یکی از بهترین خاطرات و رخدادهای در تاریخ استودیو بازی سازی توسعه سامان می باشد. روزی که پس از چند سال تلاش و زحمت اولین سرور اصلی عصرپادشاهان در ایران راه اندازی شد. حالا پس از گذشت 32 سرور عادی و یک سرور قهرمانان در ایران و همچنین 28 سرور به شش زبان در خارج از کشور، عصرپادشاهان سه سالگی اش را در حالی جشن می گیرد که تا کنون بیش از یک میلیون نفر در سراسر جهان بازی عصرپادشاهان را تجربه نموده اند.



تیم عصرپادشاهان در زمان افتتاح پروژه:


تیم عصرپادشاهان در جشن 3 سالگی عصر پادشاهان:

 

البته این عکس در دفتر مرکزی شرکت گرفته شد و جای سایر همکاران که در دفاتر دیگر شرکت مشغول هستند و یا در این ساعت شیفت کار آنها نبوده است، در عکس خالی است.

در این سه سال، با حمایت های صمیمانه بازیکنان و قهرمانان عصرپادشاهان، پروژه عصرپادشاهان روز به روز مسیر تکامل خود را سپری کرد و ما با تمام توان در جهت توسعه بازی تلاش کردیم. اکنون نیز در سه سالگی عصرپادشاهان سری جدید بازی با عنوان "نبرد جهانی" را در دست تست داریم و طی چند روز آینده اولین سرور از سری جدید آغاز خواهد شد.

در ادامه راه نیز همچنان تمام تلاش تیم عصرپادشاهان برای تولید و گسترش بازی ادامه خواهد داشت و امیدواریم با حمایت شما عزیزان، عصرپادشاهان بتواند به عنوان نماینده بازی های ایرانی در عرصه بین المللی جایگاه خود را تثبیت نماید.



موضوع مطلب : عصر پادشاهان, بازی, آنلاین, تولد, 3 سالگی

یکشنبه 93 آذر 16 :: 11:58 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

سلام

همانطور که می دانید عصرپادشاهان به 7 زبان ترجمه شده است و هم اکنون در بیش از 25 کشور دنیا دارای بازیکن فعال می باشد. بر اساس پیشنهادات فراوان بازیکنان در کشورهای مختلف در راستای رقابت و نبرد با بازیکنان سایر کشورها، تیم فنی استودیو بازی سازی توسعه سامان از چندی پیش تولید نسخه بین المللی و چند زبانه زیر ساخت بازی عصرپادشاهان را آغاز نمود و خرسندیم که به اطلاع شما برسانیم، تا چند روز آینده اولین سرور از نسل بین المللی بازی عصرپادشاهان آغاز خواهد شد.

 

در این سری جدید که با عنوان "نبرد جهانی" افتتاح خواهد شد، بازیکنان از سراسر جهان در یک سرور بازی می نمایند و در پروفایل بازیکنان و همچنین در روی نقشه، مشخص می شود که این بازیکن از کدام سرور ( زبان ) عصرپادشاهان در این نبرد حضور یافته است. البته همراه با این تغییر بزرگ، یکسری تغییرات دیگر نیز در نگارش "نبرد جهانی" در عصرپادشاهان اعمال شده است.

 

منتظر اطلاعیه در مورد تاریخ شروع سرور یک  "نبرد جهانی" باشید.

 

برای ثبت نام در بازی عصر پادشاهان کلیک نمایید.




موضوع مطلب : عصر پادشاهان, نبرد جهانی, بازی, آنلاین, جایزه

پنج شنبه 93 آذر 6 :: 10:59 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 83
  • بازدید دیروز: 17
  • کل بازدیدها: 2844726
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است