سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

طبق اطلاعیه درج شده در وبلاگ بازی:

به جهت ایجاد هیجان بیشتر و همچنین نظر به پیشنهادات بازیکنان،  از این پس در عصرپادشاهان گنجینه ها با روشی جدید وارد بازی خواهند شد.

در گذشته گینگیزها گنجینه های خود را در چند تاریخ مشخص و در ساعت صفر بامداد وارد اردوگاه های خود می نمودند.
اما از این پس گینگیزها پس از گذشت یک ششم از دوره سرور، هر روزه مقداری از گنجینه های خود را در 4 ساعت مختلف شبانه روز وارد بازی می کنند و این روال تا روزهای پایانی سرور ادامه خواهد داشت. گنجینه ها در ساعت های 00:00، 06:00، 12:00  و 18:00 وارد بازی خواهند شد. البته در نظر داشته باشید که در این چهار مرحله سیستم مدیریت گنجینه ها اجرا می شود، اما ممکن است که در هر بار اجرا گنجینه ای آزاد بشود و یا در آن مرحله گنجینه ای برای آزاد سازی وجود نداشته باشد.

در ضمن در هر دوره آزاد سازی در صورتیکه گنجینه ای وارد بازی شود، روی خزانه یک آیکن ویژه اضافه می شود و تا چند ساعت این آیکن حضور دارد تا بازیکنان از ورود گنجینه ها مطلع شوند.

خزانه


پس شما همه روزه و با چک کردن خزانه خود، می توانید از وضعیت و آمار گنجینه ها اطلاع پیدا نمایید. در همین راستا ساختار خزانه نیز توسعه یافته است تا همیشه به صورت دقیق، آمار کل گنجینه ها، گنجینه های آزاد شده و گنجینه های تسخیر شده در اختیار بازیکنان قرار گیرد.

ساختار جدید خزانه و ورود گینگیزهای حامل گنجینه ها ( با ساختار آزاد سازی جدید) از شنبه 24 اسفند 1392 حوالی ساعت 16 در کلیه سرورها فعال خواهد شد.


نکته مهم: برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه گنجینه ها، بخش  "جوایز نقدی و غیر نقدی"  ، بخش "گنجینه گینگیزها" و  بخش "اردوگاه های گینگیزها" در راهنما را مطالعه نمایید.

 

ثبت نام در بازی عصرپادشاهان




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, بازی, گنجینه, گینگیز, اردوگاه, خزانه, آزاد سازی

دوشنبه 92 اسفند 26 :: 9:53 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 358
  • بازدید دیروز: 197
  • کل بازدیدها: 2845671
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است