سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

سرانجام پس از شش هفته شور و هیجان در سرور قهرمانان، بازی در این سرور به روزهای آخرش رسید و کتیبه جاودان وارد بازی شد. ورود کتیبه جاودان به بازی در شرایطی بود که کلیه قهرمانان بزرگ عصرپادشاهان، ارتش های قدرتمند خود را آماده پذیرایی از گینگیزها کرده بودند !

به محض ورود کتیبه به سرور، لشکرکشی ها به سمت گینگیزها آغاز شد و تنها پس از 48 دقیقه "میخــــــــــــکوب" قهرمان بزرگ عصرپادشاهان، توانست با شکست گینگیزها کتیبه جاودان را به دست بیاورد. البته گینگیزها تلاش زیادی برای باز پس گیری کتیبه خود داشتند، اما "میخــــــــــــکوب" و هم پیمانانش در اتحاد "دره گرگا+ارتش طلایی" با تمام توان از این گنجینه ارزشمند دفاع کردند.

البته در این میان سایر بازیکنان نیز بسیار با برنامه و دقیق برای کسب کتیبه به  "میخــــــــــــکوب" حمله ور شدند و انصافاً تا آخرین لحظات آرشیو شدن کتیبه، هر لحظه احتمال غارت کتیبه وجود داشت و بازی در اوج هیجان به انتها رسید.

ما این پیروزی بزرگ را به قهرمان قهرمانان عصرپادشاهان جناب  "میخــــــــــــکوب"  و اعضای اتحاد "دره گرگا+ارتش طلایی"  تبریک عرض می کنیم و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی پیروز و پاینده باشند.

در ضمن جوایز نقدی کلیه قهرمانان به حساب آنها واریز شده است و لوح تقدیر و تندیس های مربوط به سرور قهرمانان انشاالله در نمایشگاه بازی های تهران ( که احتمالا در مهر ماه 1393 برگزار خواهد شد ) طی مراسمی با حضور مسئولین بنیاد ملی بازی های رایانه ای به این دوستان اهدا خواهد شد.




موضوع مطلب : کتیبه, قهرمانان, میخکوب, ارتش طلایی

یکشنبه 93 شهریور 2 :: 8:59 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 134
  • بازدید دیروز: 544
  • کل بازدیدها: 2848812
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است