سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera
هر بازیکنی که یکبار در سرورهای عصرپادشاهان ثبت نام نماید، یک اکانت مرکزی برای او ایجاد می شود و در واقع این فد عضو باشگاه اعضا و قهرمانان عصر پادشاهان می گردد. اعضای باشگاه برای بازی کردن در سرورها بعدی نیازی به ثبت نام مجدد و ایجاد یک نام کاربری جدید ندارند و تنها کافی است برای سرور جدید موقعیت مورد نظر خودشان و نام مستعار آن سرورشان را انتخاب نماید.

کاربردهای مهم اکانت مرکزی:
1- یک اکانت برای همیشه و همه جا: عدم نیاز به ثبت مجدد اطلاعات در هر سرور جدید و به خاطر نگه داشتن چندین نام کاربری و رمز

2- حفظ هویت رسمی بازیکن در سروهای مختلف: بازیکنان می توانند نام کاربری خودشان را در سرورها بعدی نیز حفظ کنند و از همان نام کاربری در سرورهای بعدی نیز استفاده نمایند.

3- آلبوم افتخارات عصرپادشاهان: کلیه مدال ها و افتخارات بازیکن در این باشگاه نگهداری می شود و از سرور یک تا سرور n همه اطلاعات در باشگاه ثبت خواهد شد. اعضای باشگاه در صورت تمایل می توانند، مدال ها، افتخارات و رزومه خودشون را در آنجا برای دوستانشون و یا همه به نمایش بگذارند.

4- امکان مدیریت سکه ها بین سرورهای بازی. در واقع شما می توانید سکه هایتان را از یک سرور به اکانت مرکزی منتقل نمایید و یا از اکانت مرکزی تان به یک سرور دیگر سکه ارسال کنید.

5- امکان فروش و انتقال امن اکانت های بازی. بازیکنان می توانند بدون دغدغه از کلاه برداری و سایر موارد اکانت خودشان را برای فروش به سایرین پیشنهاد دهند. کافی است خریدار و فروشنده دارای اکانت مرکزی باشند.

6- کیف پول الکترونیکی: هر اکانت مرکزی دارای یک کیف پول الکترونیکی است. مبالغ حاصل از جوایزه بازی، نقل و انتقال اکانت ها، شارژ های خود بازیکن در این کیف پول نگه داری می شود و بازیکن می تواند از این کیف پول برای خرید های دنیای بازی و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد باشگاه عصرپادشاهان استفاده نماید.

7- جامعه مجازی عصر پادشاهان: به زودی بزرگترین جامعه مجازی تخصصی بازی ایران برای مخاطبین عصر پادشاهان راه اندازی خواهد شد. این جامعه مجازی به صورت تخصصی برای گیمرها طراحی شده است و محیطی بسیار صمیمانه و جذاب برای انتقال تجربیات بین بازیکنان و ارتباط نزدیک بین دوستان و هم اتحادی ها خواهد بود. با تکمیل ثبت نام افراد در سیستم اکانت مرکزی و آماده شدن سایر زیرساخت ها جامعه مجازی عصر پادشاهان افتتاح خواهد شد.

اکانت مرکزی

 

ثبت نام در بازی عصر پادشاهان




موضوع مطلب : راهنمای بازی, ثبت نام, بازی, عصر پادشاهان, اکانت مرکزی

جمعه 91 آذر 24 :: 12:19 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 119
  • بازدید دیروز: 162
  • کل بازدیدها: 2847970
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است