سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

سلام

kingsera

اینو توی پروفایل یه بازیکن دیدم و خوشم اومد گفتم برای شما هم بزارم :))

 

گفتم ده تو خواهم
گفتا چشت در آید
گفتم که فارم من شو
گفتا دلم نخواهد
گفتم ز پیشه ورزان رسم زراعت آموز
گفتا ز سنگ کاران دیوار محکم آرم
گفتم دژت بکوبم دیوارکت نماند
گفتا بکوب شاعر دیوار دیگر آید
گفتم که بوی موشت بیمار عالمم
کرد!گفتا اگر بکشتیش با یار هیکل آیم
گفتم ز سنگ و چوبت ما را کرامتی کن
گفتا که در تجارت ما را کرم نشاید
گفتم زبان درازی دیگر بس است، خاموش!!
گفتا خودت بپرسی از بنده پاسخ آید
گفتم چنان بکوبم دیگر نه پاسخ آید

 




موضوع مطلب : عصر پادشاهان, بازی, ثبت نام, پروفایل

سه شنبه 92 فروردین 13 :: 9:37 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 58
  • بازدید دیروز: 53
  • کل بازدیدها: 2845174
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است