سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

 

امروز با پروفایل یکی از دوستام تو سرور 11 برخوردم که دیدم مطالب جالبی درج شده بود گفتم بزار تو وبلاگ مابقی بازیکنان و دوستان که از وبلاگ بازدید می کنن اینو ببین
اگه قشنگ بود نظر یادت نره  :)


•0•?????????•0•
روی این اکانت 10 نفر بازی نمی کنن فقط یه نفره
••??••????•••••????••??••
نامه بدین خونده میشه، چه موضوع داشته باشه، چه نداشته باشه،حتی با خط میخی چه برسه به فینگیلیش
••??••????•••••????••??••
حوصله ندارم بنویسم پادشاه یونان به کورش چی گفته.یه حرفایی گفته شده دیگه
••??••????•••••????••??••
بیست و جهار ساعت آنلاین نیستم هر وقت حال کنم آنلاین میشم البته زیاد حال میکنم
••??••????•••••????••??••
لیست سیاه ندارم
••??••????•••••????••??••
تو پیام هاتون اگه کسی بهم فحش بده من فحش نمیدم تا بره به مولتی بگه بن بشم.خریت از خودشه
••??••????•••••????••??••
فکر نکنید اگه به کسی حمله کردم یعنی دوستم نیست! تنها دلیلش اینه که میخوام پیشرفت کنم
••??••????•••••????••??••
میگن ما تحت حمایت فلانی هستیم؟من تحت حمایت به مانی هم نیستم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن ما به نامه های بدون موضوع جواب نمیدیم؟من جواب میدم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن 100*100 فارم منه؟برای من اینجوری نیست
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن 350 حمله در حال انجام، 250 تا در حال بازگشت؟برای من اینجوری نیستهر وقت خوشم بیاد، حمله میزنم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن متأسفم برای 7*7 خودم؟من نمیگم، دوستای خوبی توی 7*7 دارم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن نامه ندید که حمله رو متوقف کنم؟به من نامه مؤدبانه بده، شاید متوقف کنم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن ما شاخ های سرورهای ایرانیم؟من شاخ نیستم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن آبادی های دورو بر ماله منه، هر کسی بگیره نابوده؟اینجا اینجوری نیست، خواستی بگیربعداً یه فکری به حالش و به حالت میکنم
••??••????•••••????••??••
دیدی میگن به من حمله کنی نابودت میکنم؟این رو راست گفتن خدایی، حمله کنی نابودت میکنم
••??••????•••••????••??••

 




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, بازیکن, سرور 11, پروفایل

شنبه 91 بهمن 14 :: 9:0 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 94
  • بازدید دیروز: 174
  • کل بازدیدها: 2847417
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است