سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

سلام

در بازی عصر پادشاهان از دو طریق میتونیم برای خرید سکه اقدام کنیم یکی از طریق اکانت مرکزی و یکی از طریق خود سروری که تو اون بازی میکنم خب از طریق اکانت مرکزی مشکلی ندارد ولی بهتر اینه از نظر من که خرید از طریق خود بازی انجام بشه یعنی چی؟

چرا چون من تجربه کردم به من حمله شد و سریع خرید انجام دادم دیده بان رو فعال کردم و نیروهایی که در حال برگشت بودن رو سریع برای دفاع به شهر فرستادم

ولی از طریق اکانت مرکزی پروسه طولانی تر میشه قاط زدم

 

 

برای ثبت نام در بازی اینجا کلیک کنید




موضوع مطلب : عصر پادشاهان, سکه, کینگزارا, بازی, اکانت مرکزی, خرید

دوشنبه 91 بهمن 2 :: 4:0 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 73
  • بازدید دیروز: 194
  • کل بازدیدها: 2847222
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است