سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

معبد

 

در معبد مراسم های رسمی شهر برگزار می شود. برگزاری مراسم باعث افزایش سطح تمدن شهر می شود. سطح تمدن جهت بنا کردن شهر جدید، تسخیر شهرهای سایرین، بالابردن روحیه ارتش در زمان جنگ و پیشگیری از تسخیر شهر شما در زمان محاصره شدن کاربرد فراوانی دارد.  جهت فعال سازی معبد ساختمان شهرداری بایستی به سطح 15 برسد.

در معبد دو مراسم شکرگزاری و نیایش قابل انجام است.
شکرگزاری : 

این مراسم از سطح یک ساختمان معبد قابل اجرا می باشد مدت زمان لازم برای این مراسم با افزایش سطح ساختمان مذکور کمتر می شود. با اتمام هر بار مراسم شکرگزاری 400 واحد به تمدن شهر اضافه می شود

نیایش :

از سطح 10 ساختمان معبد این مراسم قابلیت برگزاری دارد. و با اتمام آن 1800 واحد به تمدن شهر اضافه می شود. با توجه به زمان و افزایش تمدن در این مراسم زمان آمادگی معبد برای برگزاری آن نیز بیشتر بوده و منابع بیشتری برای آن لازم می باشد.

نکته: قابل توجه این است که اگر هر دو مراسم شکرگزاری و نیایش آماده برگزاری باشند و بازیکن مراسم شکرگزاری را انتخاب کند زمان برگزرای مراسم نیایش پس از اتمام مراسم در حال انجام نیست و بایستی زمان لازم جهت آماده شدن مراسم طی شود.

 

برای ورود به سرور فارسی اینجا کلیک کنید




موضوع مطلب : راهنمای بازی, معبد, شکرگزاری, عصر پادشاهان

سه شنبه 91 آذر 21 :: 12:11 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

نانوایی

در این ساختمان آردهای تولید شده در قسمت آسیاب مزرعه، به نان و شیرینی تبدیل می شوند. این ساختمان برای مدیریت میزان مصرف و تولید گندم دارای اهمیت بسیار می باشد.این ساختمان دارای 5 سطح است میتواند میزان تولید گندم را تا 35درصد افزایش  دهد. که این امر برای شهرهای دارای سرباز زیاد بسیار حائز اهمیت است.

این ساختمان دارای بخش  کیک پزی نیز می باشد این بخش میزان مصرف گندم  نیروها و ساکنین مستقر در شهر را تا 50 درصد کاهش می دهد.

 

برای ورود به سرور فارسی و ثبت نام در عصر پادشاهان اینجا کلیک کنید

 




موضوع مطلب : نانوایی, کیک پزی, سرور فارسی, عصر پادشاهان, بازی

یکشنبه 91 آذر 19 :: 9:39 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

نام اتحاد: ایــران،بـهشت زمـیـن

بــه نـــــام خـــــــداونــــد جـــــان و خــــــــــردبــه رســتــم ، بــه آرش ، بــه کـــوروش قــســمبــه نــقـش و نــگـار تــخـت جـمــشــیـد قــســــمکــه ایـــران هــمـی قـــلـب و خـــون مـــن اســــتگـــــرفـــتـه ز جــــــان از وجـــــــود مــن اســــتبــخـــوانـیــم ایــن جـــمــلـه و در گــوش بـــــادچــو ایـــــــــران نــبــاشـــد تــن مـــن مــبــادایران ، بهشت زمینسرزمین جاویدان، مهد دلیران، بیشه شیران استبیشه را چو خالی ز شیران دیدی ، بـــــتــــــــــــــرسکه شیران ، گوشه ای در کمین تو انددر اتحاد ایران، بهشت زمینشرط اول رعایت ادب است ، ما توهین و بی ادبی را مقابله به مثل نمیکنیم همه در این اتحاد یکسان و برابر هستن . دوستی ، برادری و آیین مردانگی و جوانمردی حاکم بر این اتحاد بزرگ است.همه برای یکی ، یکی برای همه
شرایط عضویت:1-  جمعیت بالای 400 نفر 2-  نیرو باندازه کافی ( بازرسی میشود ) 3- عضوگیری تنها از طریق بازرسی صورت میگیرد 4- هیچگونه نامه و گزارشی نباید پاک شده باشدهیچ حمله ای را بی پاسخ نمیگذاریم و دست دوستیها را میفشاریم








موضوع مطلب : اتحاد, ایران بهشت زمین, سرور

شنبه 91 آذر 18 :: 9:28 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera
اصطبل
این ساختمان محل اموزش و تربیت سواره نظام است. وقتی این نیروها  توسط محققین مستقر در آکادمی به صورت کامل بررسی شدند امکان اموزش آنها در این ساختمان فراهم می شود.
این ساختمان دارای دو قسمت است  :  میدان تمرین  – بخش آموزش
قسمت آموزش از سطح یک ساختمان اصطبل فعال است ولی میدان تمرین از سطح 10 به بعد فعال می شود. در میدان تمرین  قدرت بدنی و سرعت حرکت سواره نظام در لشکرکشی ها را می توانید افزایش دهید.
در بخش اموزش نیز برای  تربیت هر کدام از نیروها نیاز به مصرف منابع است و هر چه سطح  ساختمان بیشتر شود سرعت ثربیت و آموزش سواره نظام و کماندارها بیشتر می شود.
میدان تمرین:
میدان تمرین دارای 20 سطح است و از سطح 10 اصطبل فعال می شود



موضوع مطلب : اصطبل, سواره نظام, میدان تمرین, ثبت نام

شنبه 91 آذر 18 :: 9:18 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

سفارت

 

 

در ساختمان سفارت، تمامی دیپلماتها و سفیران شما مستقر هستند. در این ساختمان شما می توانید اتحاد ایجاد کنید سفیران مختلف تربیت نموده و با دیگر شهرها  قراردادهای دیپلماتیک برقرار کنید. این ساختمان دارای20 سطح است. که با ارتقاء در هر سطح امکانات بیشتری را دارا خواهید شد.
 با فعال سازی این ساختمان از طریق ساختمان شهرداری، ( در سطح 1 ساختمان شهرداری) شما می توانید به اتحادهای تشکیل شده که دارای قدرت بیشتری هستند بپیوندید تا از شما مقابل حملات دیگر شهرها حمایت و حفاظت شود. 
با ارتقاء سفارتخانه به سطح 3 شما می توانید خود یک اتحاد را تاسیس کنید و دعوت نامه برای دیگر دوستان و شهرهای مختلف ارسال کنید تا در اتحاد شما عضو شوند. در هر سطح سفارت می توانید 4 نفر را به اتحاد خود اضافه نمایید، یعنی شما در سطح 20 می توانید اتحادی با 80 نفر عضو داشته باشید.
با ارتقاء ساختمان شما می توانید شهرهای  بیشتری را در اتحاد خود عضو نمایید. که رتبه اتحاد شما در بین دیگر اتحادها افزایش می یابد.
این ساختمان دارای قسمتهای مختلف است: مشخصات - اعضای اتحاد -  مدیریت اتحاد -  روابط دیپلماسی اتحاد -  گزارش اتحاد

+ در بخش مشخصات شما می توانید سطح فعلی سفارت خود را مشاهده کنید و آنرا ارتقا دهید. در ضمن مشخصات اتحادی که شما عضو آن هستید در همین صفحه نمایش داده می شود و دکمه "ترک اتحاد" نیز در همین قسمت قرار دارد. از طریق دکمه ترک اتحاد می توانید از اتحادی که عضو آن هستید خارج شود.

+ در قسمت اعضای اتحاد شما می توانید برای سایر بازیکنان دعوتنامه ارسال کنید و یا درخواست های عضویت که برای اتحاد شما ارسال شده است را مشاهده کنید. در زیر این دو قسمت لیست اعضای اتحاد شما قرار داد.
+ در بخش مدیریت اتحاد شما می توانید  مواردی از قبیل ویرایش تصویر اتحاد ( پرچم)، اعطای سمت به برخی از اعضای اتحاد، انتقال قدرت موسس اتحاد به یکی دیگر از مدیران، حذف کلی اتحاد را انجام دهید و اتحاد خود را به نحوی شایسته مدیریت نمایید. این بخش مخصوص موسس و مدیران اصلی اتحاد می باشد.
+ در بخش روابط دیپلماسی در اتحاد شما می توانید به سایر اتحادها پیشنهاداتی از قبیل : پیشنهاد آتش بست، صلح،  پیشنهاد زیر شاخه شدن و اعلام جنگ  را اعلام نمایید. این بخش مخصوص موسس و مدیران اصلی اتحاد می باشد. البته در این قسمت پیشنهاد های دیپلماتیک سایر اتحاد ها را نیز می توانید مشاهده نمایید و آنها را تایید و یا رد کنید.

+ در قسمت آخر این ساختمان امکان مشاهده گزارش اعضای اتحاد وجود دارد و موسس اتحاد می تواند آماری کلی از تعداد نیروهای ارتش و تعداد جمعیت حرفه ای در هر شهر و تعداد شهرهای هر کدام از اعضای خود را داشته باشد. این بخش جز قابلیت های ویژه می باشد.

در عصر پادشاهان عضو شوید بازی کنید لذت ببرید جایزه بگیریدلبخند

 




موضوع مطلب : ساختمان, سفارت, اتحاد, بازی

جمعه 91 آذر 17 :: 12:11 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

سربازخانه

مشخصات

در این ساختمان سربازان مدافع، شمشیرزن و جاسوس آموزش داده می شود. جهت فعال سازی این نیروها، ابتدا بایستی در آکادمی آنها را تحقیق نمود و سپس در سربازخانه به آموزش آنها پرداخت. 
این ساختمان دارای دو قسمت است : میدان تمرین و قسمت آموزش 
میدان تمرین
میدان تمرین دارای 20 سطح است و  از سطح 10سربازخانه فعال می شود. در میدان تمرین قدرت بدنی و سرعت حرکت سربازان در زمان لشکرکشی ها افزایش می یابد.
آموزش
در این بخش، برای آموزش هر کدام از نیروها نیاز به مصرف منابع است و هر چه سطح ساختمان سربازخانه بیشتر شود سرعت آموزش سربازها بیشتر می شود. در سربازخانه بازیکن می تواند پس از تحقیق در آکادمی نیروهای زیر را تربیت کند.
  1. شمشیرزن
  2. پیاده نظام
  3. جاسوس

 

 

ثبت نام کن - جایزه ببر




موضوع مطلب : سرباز خانه, ثبت نام, جایزه, شمشیرزن, جاسوس, نیزه دار

چهارشنبه 91 آذر 15 :: 7:55 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

سرور 9

چون مدت زمان این سرور زیاد است فرصت را برای ثبت نام و بازی در این سرور از دست ندهید

 

لینک عضویت در بازی

 

 




موضوع مطلب : سرور, فرصت, ثبت نام, بازی

چهارشنبه 91 آذر 15 :: 8:56 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

گاری سازی (Cart)

گاری سازی، از سطح 10 در بازار فعال می شود و با ساخت گاری های بزرگ ظرفیت حمل هر تاجر  را  افزایش می دهد.گاری سازی دارای 20 سطح است که با ارتقا هز سطح آن 10 درصد به ظرفیت جا به جایی تاجران می افزاید.

 




موضوع مطلب : راهنمای بازی

سه شنبه 91 آذر 14 :: 10:7 صبح
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

 

 

بازار محلی است  که در آن بازرگانان شهر  عمل  تبادل منابع و ارسال کالا به شهرهای دیگر را انجام می دهند. ساختمان بازار دارای 20 سطح است، هر چه سطح ساختمان بازار بیشتر شود تعداد بازرگانان نیز افزایش یافته و منابع بیشتری  توسط آنان داد و ستد می شود. برای ساخت بازار به شهرداری بخش ساختمان ها بروید.
- در هر سطح بازار به شما یک تاجر داده شود و هر تاجر در حالت پیش فرض می تواند 500 واحد از یک منبع را منتقل نماید. شما می توانید از طریق افزونه گاری سازی قدرت حمل تاجران خود را افزایش دهید.
- اگر برای حمل منابع بیشتر به بیش از 20 تاجر نیاز دارید، می توانید از طریق سکه تا 300 تاجر را برای یک مدت محدود استخدام نمایید تا بتوانید حجم بیشتری داد و ستد در بازار انجام دهید.
 بازار قسمتهای مختلف دارد از جمله :    گاری سازی - بخش ارسال منابع  -  بخش ارائه پیشنهاد – پیشنهادات سایرین - تعدیل منابع

 :: افزونه گاری سازی: با بالا بردن سطح افزونه گاری سازی می توانید قدرت حمل تاجران خود را افزایش دهید.
 :: ارسال منابع: می توان از هر کدام از منابع به شهرهای مختلف با توجه به تعداد و ظرفیت بازرگانان، کالا ارسال کرد. 
 :: ارائه پیشنهاد: در این قسمت می توان تبادل پایاپای انجام داد . اگر شهر شما نیاز به منبعی در زمان خاص دارد می توانید از منابعی که  بیشتر دارید پبشنهاد داده و منبع مورد نیاز را به دست اورید.
 :: پیشنهادات سایرین: در این قسمت می توان پیشنهاد بازرگانان سایر شهرها را مشاهده کرد و با توجه به نیاز شهر خود  و ظرفیت انتقال کالا، پیشنهاد ها را پذیرفت
 :: تعدیل منابع: در برخی زمان ها شما نیاز دارید تا مقداری از یک نوع منبع خود را به نوع دیگری تبدیل نمایید. برای این کار می توانید از قابلیت ویژه تعدیل منابع استفاده نمایید. سه نوع تعدیل منابع در بازی می توانید انجام دهید.
  1. تعدیل منابع یک شهر: در این حالت شما می توانید منابع شهر فعلی را به ترکیبی که مورد نظر شماست، تعیین نموده و دکمه تکمیل تعدیل را بزنید.
  2. تعدیل منابع بین دو شهر: در برخی زمانها نیاز است که منابع را از یک شهرتان به شهر دیگر سریعا منتقل کنید. بهترین راه حل امکان تعدیل منابع بین دو شهر می باشد.
  3. تعدیل هوشمند: در سایر بخش ها (ساخت ساختمان / تربیت نیروها و . . .) آیکن تعدیل هوشمند قرار گرفته است. با کلیک روی این آیکن منابع شما به صورت بهینه برای انجام این فرآیند ( ساخت ساختمان و یا تربیت نیرو ) تعدیل می شود.

لینک ثبت نام در بازی

 




موضوع مطلب : راهنمای بازی, بازار, گاری سازی, تعدیل, منبع

دوشنبه 91 آذر 13 :: 2:30 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera
<   1   2   3   4   5   >   
عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 176
  • بازدید دیروز: 162
  • کل بازدیدها: 2848027
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است