سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

تصمیم داشتم نقدی بر بازی عصر پادشاهان بنویسم که نکته جالبی نظرم را جلب کرد و نقد را رها کردم و نکته? جالب را چسبیدم. نکته این بود که یکی از دوستان در دیدگاه خودش در زیر مطالب مربوط به عصر پادشاهان نوشته بود که : «… تازه خیلی هم آدم رو تیغ میزنن مثلاً نقشه رو اومدن اونقدر کوچک کردن و برای بزرگ کردنش باید سکه طلا بدی.».

 بعد از خواندن این دیدگاه به نظرم رسید که بررسی‌ای انجام بدهم تا برایم روشن شود که این بازی واقعاً دارد زیاد پول می‌گیرد یا نه. این هم بررسی:

در این گونه بازی‌ها همیشه یک جایی کار لنگ پول می‌شود. یعنی باید پول داد و سکه خرید و از بقیه پیش افتاد. اما ما کاری نداریم که نحوه? محاسبه قیمت سکه چگونه است، فقط می‌خواهیم مقایسه ای انجام دهیم و ببینیم تراوین به صرفه تر است یا عصر.

برای این کار ارزان قیمت‌ترین بسته? پولی هر دو بازی را مقایسه می‌کنیم که اتفاقاً پرفروش‌ترین هم هست.

تراوین در ازای پرداخت 5000 تومان 30 سکه طلا به ما می‌دهد و عصر در ازای 3000 تومان 30 سکه. حالا می‌خواهیم بدانیم 30 سکه? تراوین با ارزش‌تر است یا 30 سکه? عصر.

برای معلوم شدن سکه? داخل بازی را به پول واقعی تبدیل می‌کنیم تا کار راحت شود.

هر سکه تراوین تقریباً 166 تومان می‌شود. (5000 تقسم بر 30).

هر سکه عصر دقیقاً 100 تومان قیمت دارد. (3000 تقسیم بر 30).

اکنون یکی از قابلیت‌های مشابه دو بازی را با قیمتش مقایسه می‌کنیم. به نظر من افزایش تولید محصولات خوب است. تراوین می گوید به ازای 5 سکه یک هفته میزان تولید یکی از محصولات را ?25 افزایش می‌دهد. در حالی که عصر می‌گوید به ازای پرداخت 7 سکه یک هفته میزان تولید یکی از محصولات را ?20 درصد افزایش می‌دهد. در نظر اول تراوین خوش انصاف تر ظاهر می‌شود اما با تبدیل سکه? داخل بازی به پول واقعی ورق بر می‌گردد.

5 سکه? تراوینی حدوداً 833 تومان قیمت دارد در صورتی که 7 سکه? عصری 700 تومان می‌ارزد. اما کار همین جا تمام نمی‌شود. تراوین ?25 تولید را زیاد می‌کند ولی عصر ?20. پس باید ?5 هم به 700 تومان اضافه کرد که می‌شود 735 تومان که باز هم 98 تومان از تراوین ارزان‌تر است.

همین امر درباره? قابلیت اتمام فوری ساخت و ساز هم جاری است. تراوین 2 سکه می‌گیرد که حدوداً می‌شود 333 تومان اما عصر 3 سکه می‌گیرد که می‌شود 300 تومان و با توجه به این که ساخت و ساز در عصر اصولاً بیشتر طول می‌کشد این یکی واقعاً ارزان‌تر است.

هرچند این تمام ماجرا نیست اما مسائلی را برای ما روشن می‌کند.

لینک ثبت نام در بازی آنلاین عصر پادشاهان




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, بازی, آنلاین, سکه, تراوین, قابلیت

دوشنبه 91 دی 11 :: 10:30 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 159
  • بازدید دیروز: 197
  • کل بازدیدها: 2845472
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است