سفارش تبلیغ
صبا ویژن
kingsera
asrepadeshahan
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
وبلاگ هواداران بازی آنلاین و اینترنتی عصرپادشاهان ( kings-era.ir )
kingsera kingzsera kingsera kingsera kingsera
kingzera

در چهارمین جشنواره بازی بنیاد ملی بازی های رایانه ای ایران، عصرپادشاهان در بخش "بهترین بازی از دید مخاطبین" کاندید شده است. از این جهت برای حمایت از عصرپادشاهان، لطفا عدد 76 را به شماره 20000717 پیامک نمایید.
مطمئن هستیم که با حمایت شما عزیزان رسیدن به این هدف، بسیار در دسترس می باشد و در راستای تقدیر از این حمایت شما، در صورتیکه عصرپادشاهان، به عنوان بهترین بازی از دید مخاطبین انتخاب شود، به همه اکانت های مرکزی 110 سکه، هدیه داده خواهد شد. این سکه های هدیه را می توانید در سرورهای فعلی و یا سرورهای آینده عصرپادشاهان استفاده نمایید.

برای انتخاب عصرپادشاهان کافیست عدد 76 را به شماره 20000717 (سامانه نظرسنجی بنیاد ملی بازی های رایانه ای) ارسال نمایید.

آپدیت جدید (17 / 7 / 1393 )
در ابتدا از حمایت و همراهی دوستانه شما عزیزان، صمیمانه تشکر می کنیم که طبق معمول همیشه با حمایتهای خود ما را تنها نگذاشتید و هم اکنون عصرپادشاهان در جایگاه خوبی قرار داد. با توجه به رقابت تنگاتنگ در مسابقه نظرسنجی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بین عصرپادشاهان و سایر بازی ها، همچنان از دوستانی که هنوز رای شون را ارسال نکرده اند، دعوت می کنیم ظرف امروز و فردا با ارسال عدد 76 به شماره 20000717 بازی محبوب خود را با افتخار در صدر بهترین بازی کشور از دیدگاه مخاطبین قرار دهند.
با توجه به حمایت زیبای شما از عصرپادشاهان در نظرسنجی پیامکی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، تیم مدیریت عصرپادشاهان تصمیم گرفته اند که در صورت انتخاب شدن عصرپادشاهان به عنوان بازی برگزیده از نگاه مخاطبین، علاوه بر واریز 110 سکه به کلیه اکانت های مرکزی بازیکنان، به قید قرعه به 110 نفر نیز جوایز نقدی و غیر نقدی ارزنده ای اهدا نمایند. البته دوستانی که پیامک ارسال کرده باشند و شماره موبایل آنها نیز در اکانت مرکزی ثبت شده باشند، دارای شانس بیشتری در این قرعه کشی خواهند بود.




موضوع مطلب : عصرپادشاهان, بازی, جوایز, بنیاد, کاندیدا, مخاطبین

شنبه 93 مهر 19 :: 8:54 عصر
kingserakingserakingseraasreshahankingsera

عصر پادشاهان و دلاوران
kingsera

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 293
  • بازدید دیروز: 197
  • کل بازدیدها: 2845606
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر



کلیه حقوق این وب سایت برای هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir ) محفوظ است